maandag 25 september 2017

Twiki achterna ... robots in de klas!

Mijn eerste ervaring met robots brengt mij terug naar mijn zorgeloze kindertijd. Elke week zat ik gekluisterd aan het scherm om de belevenissen van Buck Rogers te volgen. Willen jullie weten wie Buck Rogers was? Klik dan op de foto hieronder.


https://www.youtube.com/watch?v=1obwMjzUY9M 

Heb je zijn robotje 'Twiki' gezien? Dit moet zowat het liefste blikken machientje ter wereld zijn. Robots hebben geen gevoelens maar deze 'Twiki' kon zelfs verliefd worden. Geloof je mij niet? Zoek het zelf maar eens hier uit!


Deze week zagen wij in onze klas veel van deze Twiki's. Niet dat ze verliefd werden maar ze bewogen net zo houterig en spraken dezelfde machinetaal als hun illustere voorganger. Je kunt de filmpjes hier bekijken als bewijs hiervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten